Selamat Datang di Blog Dinas Perikanan dan Kelautan Kabupaten Rokan Hilir

terselip dalam satu sudut diotakku,,
sebuah nama yg entah dari kapan tlah terpojok,,
kini nama itu bagai kunang terbang dengan pancarkan cahaya,,
menggaung menusuk batin,,
ku ingin terbang bersama mu mentari..
ku ingin berlari dengan mu matahari
agar dapat ku temui.sang kekasih hati.
krn aku tak sanggup lagi menanti..
biar aku yang menghampiri...sekalipun beribu batu ku tak perduli
dingin malam terus menghimpit perasaan
tak larat ku biarkan..rinduku sarat mencekam
kiranya ini berterusan..ku takut tak dpt bertahan
Ya tuhan berikan aku kekuatan..di saat aku berjauhan..
bersama die yg aku sayang..tetapkan cinta terus bersemanyam
tak kirra apapun rintangan..krena hanya dia lah tempat ku berkasih sayang..
 

1 komentar:

  1. blog yang cukup baik...mudah-mudahan bisa update terus pak..

    sekalian promosi batik ikan di wwww.rajabatikikan.com

    BalasHapus